Сліпченко О. М. Методичні рекомендації до написання анотації та АНАЛІЗУ хорової партитури
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
ЗМІСТ
ВСТУП 5
Розділ 1. АНОТАЦІЯ ХОРОВОГО ТВОРУ
ЯК КОМПЛЕКСНИЙ МЕТОД ПОГЛИБЛЕНОГО
ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНОГО МАТЕРІАЛУ
ТА РОЗШИРЕННЯ КУЛЬТУРНО-МУЗИЧНОГО
КРУГОЗОРУ СТУДЕНТА 8
1.1. Загальний план анотації хорового твору 8
1.2. Методичне обґрунтування пунктів плану 10
Розділ 2. МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИЙ, ХОРОЗНАВЧИЙ
ТА ВИКОНАВСЬКИЙ АНАЛІЗ ХОРОВОЇ ПАРТИТУРИ
ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОІНТЕРПРЕТАТОРСЬКОГО МИСЛЕННЯ 12
2.1. Загальний план аналізу хорового твору 12
2.2. Основні відмінності в написанні анотації
та аналізу хорової партитури 14
Розділ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДО НАПИСАННЯ АНОТАЦІЇ ХОРОВОГО ТВОРУ 17
3.1. Загальні відомості про твір і його авторів. Принципи
роботи з джерелами та критерії відбору інформації 17
3.2. Музично-теоретична анотація. Деякі рекомендації щодо
аналізу форми, тонального плану та фактури твору, а також
влучного наведення прикладів та розкриття художнього образу
через композиторські засоби виразності 18
3.3. Хорознавча анотація. Методичні рекомендації
до самостійної роботи з партитурою в ході хорознавчого
її аналізу 21
3.4. Порядок оформлення списку літератури 22
Розділ 4. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДО НАПИСАННЯ АНАЛІЗУ ХОРОВОЇ ПАРТИТУРИ 26
4.1. Визначення стилю, в якому написаний твір,
особливостей композиторської мови автора, а також місця
даного твору в його творчому доробку 26
4
4.2. Розкриття драматургії твору через аналіз форми.
Принципи знаходження у нотному тексті музичних подій
та розкриття через них художнього задуму композитора 31
4.3. Деякі принципи відбору та використання виконавських
засобів виразності в процесі інтерпретації твору 35
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 38
Музикознавча 38
Теоретична 39
Хорознавча 41